miercuri, 24 octombrie 2012

Bancurile zilei


Ştrulă discută cu vecinul Bulă:
– Ascultă, vecine! Când este ziua ta de naştere?
– De ce întrebi?
– Aş vrea să-ţi ofer o perdea pentru geam ca să nu fiu nevoit să văd ce faci cu soţia ta dezbrăcată.
– Aha… şi ziua ta de naştere când este?
– De ce întrebi, vecine?
– Aş vrea să-ţi ofer o pereche de ochelari, ca să vezi a cui e nevasta pe care o vezi în apartamentul meu…



Vine ţiganul acasă şi îi spune soţiei:
- Pirando dacă ai şti ce eşarfă am vrut să-ţi iau!
- Şi de ce nu ai luat?
- Păi se tot uita vânzătoarea la mine!



Se desfăşoară un concurs de măiestrie în medicină, care medic a făcut cele mai grele operaţii. În finală ajung doi doctori: unul român şi unul maghiar. Maghiarul:
- Eu am pus mamei mele un ochi de sticlă şi după câteva zile a început să vadă foarte bine cu el.
Aplauze extraordinare în comisia examinatoare şi în public. Românul, scârbit, se uită la ungur şi zice:
- Eu am pus unui bărbat care-şi pierduse “instrumentul”, degetul mic de la picior, iar după 24 de ore a avut erecţie, a făcut sex şi a avut şi orgasm!!
- Du-te mă de-aici! Cine-a mai văzut aşa ceva?!
- Mă-ta, cu ochiul ei de sticlă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau