marți, 22 mai 2012

Bancurile zilei

Trei barbati se lauda cu darurile pentru sotii.
- Eu i-am luat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in 6 secunde: un Porsche.
- Eu i-am luat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in 4 secunde: un Ferrari.
- Eu i-am luat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in mai putin de o secunda.
- Nu exista ceva atat de rapid.
- Ba da, i-am luat un cantar ...


Un ardelean intr-un magazin ca sa cumpere un termos. Vanzatoarea ii arata unul:
- Uite bade, termosul asta e foarte bun: vara tine ceaiul rece, iar iarna il tine cald.
Ardeleanul se scarpina dupa ureche, nedumerit:
- Apai de, cucoana, daca zici ca-i bun, iaca l-oi lua. Da', lamureste-ma si pe mine: de unde dracu' stie termosu' asta cand ii vara si cand ii iarna?


In cimitir, groparul sapa linistit tragand din tigara.
La un moment dat vede ca din mormant iese o mana. 
Sapa si fumeaza in continuare linistit.
Nu dupa mult timp din pamant iese mortul cu totul.
Groparul sapa si fumeaza in continuare.
Mortul incearca sa il sperie.
Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.
Atunci mortul se indreapta spre gardul cimitirului si vrea sa sara.
Dintr-o data se trezeste cu o lopata dupa ceafa.
Groparul: - Radem, glumim, da' nu parasim incinta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau