miercuri, 9 mai 2012

Bancurile zilei


  Emanciparea femeii            
                Aseară am fost la întâlnire cu o tipă la un restaurant. I-am spus că femeile nu ar trebui lăsate să facă toate treburile în gospodărie: curăţenie, spălat, călcat, gătit şi toate alea:
- Cred că rolurile ar trebui inversate, îmi zice ea. Bărbaţii ar trebui să facă toate lucrurile pe care le fac femeile, iar femeile să faca toate lucrurile pe care le fac bărbaţii, fu ea perfect de acord, zâmbind larg.
- Minunat, îi raspund, întinzându-i nota de plată.

Tratament contra pierderii graiului

- Doctore, soţia mea şi-a pierdut vocea, ce să mă fac?
- Încercaţi să veniţi la trei dimineaţa acasă şi puţin băut!

Solniţa nărăvaşă

- Ospătar, am vărsat din greşeală toată sarea din solniţă în supă.
- Nu vă faceţi griji domnule, vă aduc imediat altă solniţă.

Legile naturii

                Un aborigen care lucra la o fermă de oi din Australia intră nervos în cabana şefului său alb:
- Şefule, soţia mea tocmai a născut un copil complet alb!
- Stai puţin Jackie – îl calmează şeful- astfel de lucruri se mai întâmplă. Ai văzut şi tu că la fermă avem sute de oi albe, iar câteodată mai apare câte un miel negru… este legea naturii.
                 Jackie se gândeşte câteva momente, după care spune:
- Bine şefule, nu o să-ţi mai fac probleme cu pruncul alb, dar vreau ca şi tu să păstrezi tăcerea în legătură cu mieii negri!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau