miercuri, 1 decembrie 2010

de inceput....

          Fiind prima mea postare am să incerc sa spun in câteva cuvinte cam ce s-ar putea regăsi pe acest blog, dar voi tine cont si de parerea cititorilor mei, astfel incat voi publica  ce doresc ei.
Așa că am sa incerc sa fac o selectie de bancuri, glume si anecdote prin care sa mai înveselesc cititorul dupa ce vine de  la munca , școală sau facultate. In al doilea rand am sa creez niște linkuri catre fimulete amuzante(din cautarile mele pe internet)... mai departe va las si pe voi sa descoperiti blogul si astept recomandari, comentarii chiar si critici pentru ca, voi tine cont de ele cu siguranta.
        Așadar sunteți invitatii mei sa explorați blogul,de pe o zi pe alta blogul se va dezvolta in funcție de timpul meu și de numărul de vizitatori unici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau