sâmbătă, 11 decembrie 2010

bancuri ( partea a patra )

SEXUL TE POATE UCIDE

Acum douasprezece zile am citit ca daca e consumata in exces, carnea te poate ucide.
A 2-a zi, m-am lasat de mancat carne.
Acum opt zile, am citit ca bautura te poate ucide.
A doua zi, m-am lasat de baut.
Ieri am citit ca sexul te poate ucide.
Azi dimineata m-am lasat de…. citit…

DAR DE LA DUMNEZEU


Doctore, soţul meu are grave tulburări psihice. Uneori ore intregi ii povestesc ceva, apoi constat că el nu a auzit un cuvânt. Ce sa boala sa fie oare ?
- Aceasta nu e boala, doamna,e un dar de la Dumnezeu!

SECRETARA INSARCINATA


Intrebare: Cum se numeste o secretara lasata insarcinata de catre seful ei?
Rasp.: BOSS-UMFLATA …:D

SEXUL SI MATEMATICA


Sexul e ca matematica:
aduni patul, scazi hainele, imparti picioarele si te inmultesti!

CUM ZICE MAMA


Mama ii spune fiicei sale inainte sa plece la intalnire:
- Daca nu esti in pat pana la zece, vino acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau