vineri, 17 decembrie 2010

Bancuri (partea a cincea )

Moldoveanul soseste cu întîrziere la împartirea darurilor, iar Dumnezeu îi spune amarît:
- Îmi pare rau de tine, nu mi-a mai ramas decît frumusetea si prostia, fiule, ce sa-ti fac? Alege-ti.
- Apoi, Doamne, frumusetea-i trecatoare






O INSULA PLINA DE CANIBALI SI UN BRITANIC
Pe o insula plina de canibali naufragiaza un britanic. Fiind un bun cunoscator al diplomatiei, cu timpul, dupa multi ani, devine liderul lor...
Intr-o zi unul din ei alearga fericit spre trib, spunandu-le
celorlalti cum ca a gasit o tipa superba si vor s-o faca sarmale. Veselie mare pe insula anibalilor, numai liderul "john" nu era incantat si le spune:
- Fii mei, femeia pe care tocmai ati gasit-o va fi femeia mea, adica nevasta mea! N-o mananca nimeni!
Dupa 1 an, gagica moare de pneumonie. Iarasi fericire mare pe insula.
John:
- Degeaba va bucurati, ca o ingrop!
Pe la 12 noaptea, john aude zgomot. Iese afara din cocioaba si vede canibalii sapand dupa nevasta-sa! O ingroapa iar a doua zi, la 6 metri adancime. La 12 noaptea iar, sa o dezgroape canibalii! John disperat o arde
si ce ramane pune intr-o cutiuta mica, si o ingroapa. Noaptea iar, canibalii sa o dezgroape..
John:
- Ce mama dracului faceti mah acolo ?
- Hai ma sefule, da' mai da-o dracului de treaba, nici macar un ness nu putem sa ne facem ?!

MERGEAU DOI SADICI PRIN DESERT
Mergeau doi sadici prin desert si nu mai puteau de foame. Unul dintre ei gaseste un sobolan mort si il inghite. Al doilea, cind vede, zice:
- Bai dobitocule, tu stii citi microbi are sobolanul ala? Tu stii din cite cadavre s-a hranit?
Al doilea nu mai rezista si vomita sobolanul.
- Mersi ca mi l-ai incalzit!

O FEMEIE FOARTE SEDUCATOARE INTRA 
O femeie foarte seducatoare intra intr-un bar, se duce la toaleta, iar cind vine, se duce direct la barman si incepe sa-l mingaie tandru pe barba stufoasa: "Tu esti seful?", intreaba ea, mingiindu-i fata cu ambele miini. "Nu, nu sunt eu", ii raspunde el. "Poti sa-l chemi pentru mine; vreau neaparat sa vorbesc cu el?", spuse ea plimbindu-si miinile prin fata si parul lui. "Ma tem ca nu", raspunse barmanul vizibil excitat, "Pot sa te ajut eu?". "Da", spuse ea, bagindu-i doua degete in gura si lasandu-l sa i le suga, "Spune-i ca nu e nici hirtie igienica si nici sapun la toaleta femeilor"

Un comentariu:

comentariul tau