joi, 2 decembrie 2010

1 decembrie - ce-am facut?!?

         Nu vreau sa par un nepatriot dar parca ziua de 1 decembrie nu-mi dă nici-un impuls sau vreo zvâgnire.In fine, acum că a trecut ar trebui sa va povestesc si cum am petrecuto,dar să știți că n-am facut nimic spectaculos. A fost o zi ca orișicare, cu deosebirea că s-au depus coroane de flori pe la diverse monumente in fiecare oraș, un bun prilej de a mai ieși pe la televizor diverși oameni politici, să ne arate nouă cât de patrioți sunt ei și se zbat pentru țara asta.
         Trecând peste toate răutățile acestea aș vrea sa-mi exprim părerea, că se incearcă forțat să construiască o sărbătoare, ceva asemănătoare americanilor,insă singurul succes sau mai bine-zis bucurie a românilor este că primesc o zi liberă la muncă,atâta tot. În rest zero barat.
         Eu am incheiat capitolul ziua României, să nu zică lumea că nu sunt patriot,dimpotrivă sunt, tocmai de aceea am și repulsia aceasta față de ce se petrece actualmente.In incheiere vă spun La multi de ziua României !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau