miercuri, 22 august 2012

Anecdote peste anecdote







  • Tatăl îi spune fiului :
    - E timpul să te descurci singur, doar n-ai pretenţia ca maică-ta să ne întreţină pe amândoi.

  • În vizită la un penitenciar, reprezentanta unui comitet de ajutorare ajungând la deţinutul cu numărul 43117, începu să-l consoleze :
    - Cred că eşti tare trist stând aici. Închipuieşte-ti că, din când în când, mai primeşti câte o vizită.
    - N-are cine, doamnă.
    - Bine, bine, dar ştiu că ai cinci fraţi !
    - Aşa este doamnă dar, directorul închisorii nu-i lasă să iasă din celulele lor.

  • - Ia spune-mi Gigele, îţi place să mergi la şcoală ?
    - Da, bunicule, îmi place să merg la şcoală, îmi place să vin de la şcoală acasă, dar nu-mi place ce trebuie să fac între timp.


  • - Te-ai însurat sau tot singur te ocupi de gospodărie ?
    - Da.
    - Ce "da" ?
    - Da, m-am însurat şi tot singur mă ocup de gospodărie.



  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    comentariul tau