duminică, 22 iulie 2012

Bancurile de duminica


Între doi prieteni
-Am auzit că te-ai însurat. Aşa-i?
- De ce ai făcut-o?
- Nu-mi mai plăcea mâncarea de la cantină.
- Şi acum?
- Acum îmi place.



- Cum de esti asa bine dispus astazi? ma intreaba nevasta-mea.
- Azi mi-a zis seful un banc la serviciu pe care l-am mai auzit de vreo 20 de ori...Dar, cu cat il aud mai des, cu atat imi vine sa rad mai tare...
- Da?!...Dar ce banc ti-a spus, draga?...ma ischiti ea curioasa.
- Ca luna viitoare imi mareste salariul.



-Ce fac zgarcitii cand le este cald?
-Se apropie de ventilator.
-Si cand le este foarte, foarte, dar foarte cald?
-Ii dau drumul.



Un preot la slujba de duminica:
-Copiii mei, nu fumati.... fiindca o tigara duce la un pachet, un pachet duce la un pahar, un pahar la mai multe pahare, mai multe pahare la o femeie, o femeie la mai multe femei....
Si unu ii spune:
-Unde ati spus ca vand tigarile astea?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau