duminică, 1 iulie 2012

Bancurile de duminica


                   Dupa douazeci de an,trei prieteni se regasesc la o carciuma.Din una in alta incep sa discute de neveste.Primul spune:
-Sotia mea are o talie de viespe....si in fiecare noapte am intepat.... am intepat.....
Al doilea:
-Sotia mea are dimensiuni de lacusta.... si in fiecare noapte am sarit...am sarit....
Al treilea spuse:
-Sotia mea are dimensiunile unui elefant...si in fiecare noapte am inselat....am inselat...



-Tată,uite c-am făcut 18 ani,mi-am luat permisul de conducere,deci pot veni acasă chiar și la trei dimineața.
-Da,dar mașina trebuie să fie-n garaj la 10 seara,că ea e minoră,n-are decît 14 ani.



Un tip beat mort vine acasa si incepe sa bata la usa. Sotia, vazand in ce stadiu este, se face ca nu-l aude. Atunci barbatul incepe sa strige la usa:
- Cele mai frumoase flori pentru cea mai frumoasa femeie!!!
Sotia ii deschide grabita usa:
- Pai bine ma, unde sunt florile?
- Pai unde e cea mai frumoasa femeie?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau